חדשות

16 / 03 / 2021   גלובס

החלטה תקדימית וחדשנית, בתביעה שהוגשה על ידי משרדנו, מפרטת את גבולות המותר והאסור בפרסום באינטרנט

איסור על פרסום הכפשות לא מבוססות על מתחרה באופן המסב לו נזק, נראה כדבר מובן מאליו, ועדיין חברת הסטארטפ UserWay, העוסקת בהנגשת אתרי אינטרנט ומיוצגת על ידי משרדנו, נדרשה לפנות לבית המשפט בבקשה לצו מניעה זמני נגד חברת accessiBe המתחרה, בטענה כי זו מפרסמת, בזדון, פרסומים כוזבים המכפישים את מוצריה.
בית המשפט המחוזי, בהחלטה תקדימית וחדשנית המפרטת את גבולות המותר והאסור בפרסום באינטרנט, בעידן בו קל מאוד להשמיץ באינטרנט, קיבל את בקשת UserWay לצו מניעה זמני, שהוגשה על ידי משרדנו.
בהחלטת בית המשפט נקבע: "אכן, העולם העסקי לא נועד לבעלי לב חלש. מתקיימת בו תחרות עזה, ולא הכול שורדים אותה. תחרות זו אינה נעשית תמיד באופן אדיב ומנומס … ועדיין, על התחרות להתבצע מתוך הגינות בסיסית הנשקפת מהוראות החוק השונות ומהוראות הדין. זוהי אינו רק מצוותו של המוסר, אלא מצוותו של המשפט".
את חברת UserWay ייצגו עוה"ד צבי חוברס, קובי רפאלי ויאולה פולק, ממשרדנו.
תא 43503-01-21